IKS..[industri kecil & sederhana]

Semua orang mesti tahu yang IKS 2 mksud nya industri kecil & sederhana..

tp,x ramai yang tahu apa sebenarnya yg ada kat situ..

Kalau nak tahu kene lar ikut rombongan cikgu ni..[chewah!! sempat lak promote..]

ok semua..tmpt yg kita nak gi ni kat Bangkung..pelik yer?? kat Selangor tempat tu..

Dekat Bangkung ni ada industri pembuatan kerepek  mcm kerepek ubi kayu,kerepek pisang dan juga keledek..hmm..industri buat tempe pun ada gak..Tempe ni setahu cikgu makanan kegemaran orang jawa.Diperbuat drpd kacang soya dan kemudiannya dimampatkan..

Hah,nak tau lbh lanjut ikut rombongan cikgu nanti..tak mahal pun..RM45 je..

Dekat kawasan industri ini,pelbagai kaian akan dijalankan..Antaranya :

1.Kaji selidik melalui soal jawab.

-mengenai sejarah penubuhan.

-pasaran output.

-cabaran yang dihadapi.

-bantuan yang diterima.

2.Kajian rawak/rambang di persekitaran

Advertisements

~ oleh cikgulan di 25 April 2009.

2 Respons to “IKS..[industri kecil & sederhana]”

  1. ckgu!!!tolong sy!!! sy tersangat2 memerlukan maklumat2 ttg iks ni….

  2. cikgu lawo laman..cayo la beb..n mana isi2 utk pa2 laras sastera n sains cikgu..?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: